.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خبرهایی از افزایش قیمت کالا در مازندران به گوش می‌رسد

استاندار مازندران گفت: محل تولید کالاها در استان باید مشخص گردد تا اگر کالای نامناسب در استان تولید شد نسبت به عودت کالا به محل تولید اقدام شود.
به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي استانداري، ربيع فلاح جلودار در کارگروه تنظیم بازار و ستاد هدفمندي يارانه هاي استان با اعلام حمایت از ایجاد بازارهای متمرکز در استان تصریح کرد: برای ایجاد این‌گونه بازار باید ساز‌وکار مشخصی تعریف شود و روند احداث این بازار در کارگروه‌هایي که به این منظور در استان تعیین شده مورد رسیدگی قرار گیرد.
نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به اقدامات انجام شده در بازار استان گفت: با پیگیری‌های که انجام شد وضعیت بازار استان در ایام نوروز مناسب و رضايت بخش بود.
وی بیان داشت: روند نظارت بر بازار باید در ایام شروع فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها نیز ادامه داشته باشد.
فلاح با اشاره به تصمیم دولت بر اجرایی کردن مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها در کشور خاطرنشان کرد: خبرهایی از افزایش قیمت کالا در مازندران به گوش می‌رسد كه برخي رسانه ها به خوبي در اين زمينه اطلاع رساني و روشنگري نمودند.
نماینده عالی دولت در مازندران خواستار آمادگی مسئولان استان برای اجرایی کردن فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها شد و گفت: باید از همه ظرفیت استان برای جلوگیری از افزایش بی‌رویه قيمت کالاها استفاده شود.
وی تاکید کرد: در بحث هدفمندی یارانه‌ها اداره صنعت، معدن و تجارت نقش بسیار اثرگذاری دارد و باید مانند اجرایی کردن فاز اول طرح پای کار باشد.
استاندار مازندران هم چنين نقش صدا و سيما و نيروي انتظامي در اجراي مرحله دوم هدفمندي يارانه ها را بسيار مهم و تاثيرگذار عنوان نمود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.